I väntan på..

..att Jessica ska höra av sig och säga att hon är klar för att hitta på något så slänger jag ut ett inlägg i cyberspace ;P

Igår fick jag tvättat iaf, efter att ha väntat halva dagen på att de skulle fixa tvättstugan, så fick jag tvätta mellan 19-22. Skönt att ha det gjort iaf! men dessvärre lär det behövas en gång till denna veckan, för lakarn osv kom inte plats denna gång.. aja, det blir ett senare bekymmer..

Idag har jag varit på jobbet. Inga ordinarie fanns på plats alls! :) wwiie! de är alla iväg på utbildningsdagar, idag och imorgon, tillsammans med vår ena chef också. så det var jag och en massa andra vikarier som var i slottsgruppen idag. På något vis var det lite skönt, skönt att inte ha någon annan som direkt bossar över en.. jag å andra sidan blev lite gruppens ledare för dagen, varför vet jag inte, men kanske beror på att de andra tycker att jag passar bra som det? eller för att jag har lite mer erfarenhet av gruppen, brukarna osv än de allra nyaste.. hur som helst så var det en bra dag iaf. Imorgonkväll blir det samma sak, inga ordinarie, hoppas att det blir lika skönt då! ;P

Har haft lite utav en "jobbsvacka", jag har inte varit lika sugen på att jobba denna veckan.. igår när jag la mig och idag när jag steg upp så var det samma tanken som snurrade runt i huvudet "ska jag skippa jobbet idag och ringa mig sjuk, men vad ska jag skylla på att jag är för sjuk då".. typ.. men när jag väl kommit iväg till jobbet så funkar ju allt bra, så jag vet inte varför jag känner så.. jag kanske behöver semester.. viket jag ju faktiskt har snart! :) nästa vecka, eller rättare sagt på söndag kl 13.30 börjar min semester!

Har ju inte lagt ut hur jag jobbar denna veckan, men här kommer det, iaf resterande veckan..

  • Onsdag: 14-21.30 , samt utbilding i kontaktmannaskap på förmiddagen mellan 9-12
  • Torsdag: Ledig
  • Fredag: 7-14
  • Lördag: 14-21.30
  • Söndag: 7-13.30
tror att jag har skrivit rätt tider nu, har inte mitt schema här framför mig just nu, som jag brukar ha när jag skriver veckoschemat.


Tror jag ska försöka ladda upp lite bilder snart igen, finns en och annan söt bild ifrån helgen :) Hattfesten tog jag dock inga kort på, men det finns andra som har gjort det, vissa av dem ligger på facebook.. fick iaf höra under kvällen att folk tyckte att jag passade i hatt ! ;P


Jeeeeessica, jag hoppas du hör av dig snart :)

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0