Sov gott!

Nu är det alldeles snart dags att gå och lägga sig, ville bara skriva en liten rad här först!

Var ju tillbaka på jobbet idag.. och det kan man ju säga var rörigt, lite halft oorganiserat, dålig planering, fler saker finns det, men jag kan inte hålla på och rabbla i en oändlighet.. - men med andra ord kan jag iaf säga, det var precis som vanligt på jobbet! :P haha!
Tog en liten stund för mig att "vakna" dock, jag har ju drömt om jobbet några nätter nu som sagt, så det kändes lite som att jag drömde först när jag kom dit :P Men jag vaknade till och insåg att det inte var en dröm så småningom ;P


Nu ska jag sova!
Ska ju upp och jobba imorgon bitti igen, ska gå upp kl 6. Men jag vet att det finns dem som har det värre, Joakim måste gå upp kl 5 ! ! ! :P

Kommentarer
Postat av: TinA

HUH gå upp klockan 5?? Vad äre för arbetsuppgifter egentligen, som han har? :O

2010-06-15 @ 18:57:45
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0