Söndag

Nu har jag jobbat min sista dag för veckan, men det är iof inte så mycket att hurra för, då jag jobba imorgon bitti igen ;P haha!
Det gick rätt bra att gå upp imorse, trots att jag förlorade en timmes sömn i natt då klockan ställdes fram en timme, sommartiden är nu här. (Iaf klockmässigt, men ute så dröjer det nog ett tag till)..

I övrigt har det varit en bra helg, trots att den har innehållit en del jobbande, så har man ändå hunnit med den sociala biten en sväng också, iaf i fredags då det blev till att festa till det lite.. eller, lite och lite, en del.. jag kände mig rätt så seg morgonen därpå, och när jag kom till jobbet vid kl 14, då började jag känna mig bakis, men det gick över efter matrasten..

Idag efter jobbet tog jag min väldigt suttsiga (!) svarta pärla till en biltvätt, så nu är den iaf hyffsat ren, förutom smuttsen som kom på vägen hem. Detta var första gången jag själv åkte in med någon bil i en biltvätt, har bara gjort det tillsammans med mamma i hennes bil förut.. så det var lite spännande! mamma brukade också bara tvätta sin bil i Volvo's biltvätt, då hon har volvokort som hon drar då.. Men jag, jag tvättade på Shell idag, gick in och köpte en biltvätt "kontant" så att säga, funkade bra det med!
Synd bara att den inte kommer att hålla sig ren så speciellt länge, då det är så jäkla blött och skitigt på vägarna nu!


Jahapp, vad händer nu då?

Kommentarer
Postat av: TinA

sv; åh gud där sa du nåt! klart jag hade ångrat mig om jag satt en hel dag med plugg om jag hade gått bort dagen efter :/

jag vet ett flertal sidor, men då gäller det att vara aktiv. Om du ska ladda ner, måste du ladda upp på deras konton o något såntdär komplicerat. Jag har hört rykten om att tankafett.com's skapare blev stämd, därför la han ner sidan.. men om du letar upp en viss grupp jag gick med i igår på FB (kickfoot) så får hum om hans nästa sida... ;) Kram!

2010-03-29 @ 22:33:14
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0