Trallallaaa

Fy vilken hicka jag har fått precis nu! :(

Hittills denna veckan har jag varit grymt trött om mornarna då jag har vaknat för att gå till jobbet, och det har varit riktigt tuffa och jobbiga dagar också! fy sjutton, dagen igår var så himla stressig och slitsam! sånna dagar vill man bara gå hem!

Idag har jag iaf varit ledig, och det har varit jääääkligt skönt!
Jag vaknade halv tio för att göra iorning tvättpåsen för att gå ner och börja tvätta kl tio. Sedan gick jag upp och åt frukost, sedan ner igen och hänga tvätt/slänga in nya maskiner. Sen när jag kom upp så var det dags att duscha, samt att Joakim kom hem från jobbet. Han gick ner för att hämta den sista maskinen, och hänga det här uppe (för att torkskåpet var fullt, och tummlaren också).
Sen började vi även fixa lunch, och åt den. Sedan var det dags att hämta upp tvätten och sedan åka och handla..

Vi drog ut till Marieberg, till den där stora godisbuttiken och köpte massa godis till helgen! :)
Vi var förövrigt ute i dessa trakter igår också, för att fixa en datastol till Joakim, då han har tröttnat på att sitta på de där hårda trästolarna vi har.. Så nu har en ny och bra datastol som han tror kommer bli bra.

.. efter att vi hade handlat vårt påskgodis åkte vi till Ica Maxi och handlade en jäkla massa mat till påskhelgen också! Så nu har vi nog allt vi kan tänkas behöva för helgen.. - Massa mat, godis och alkohol ;P

vilka är kvar i Örebro över påsken?

Imorgon är det dags att jobba igen, och på fredag också, men sen, sen är jag ledig fram tills på tisdag! :)



Har förresten glömt säga att jag vann, jag vann den väldigt jobbiga, tjatiga kampen, nu är den över, nu är jag fri igen!

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Jag må vara ganska trött i skrivande stund, så jag måste fråga, vad vann du för kamp? :)



Jag åker som sagt till föräldrarna i helgen, men jag hoppas du får en glad påsk! :)

2010-03-31 @ 22:40:49
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0