En hälsning från mig..

Hej hej. Här kommer det en uppdatering ifrån mig!

Som ni har sett så var jag iväg på strömpis i fredagskväll, hade det riktigt trevligt med vännerna som var där!
Sedan så var det lördag, då var jag rätt bakis till en början av dagen.. gick upp vid 11, åkte in till stan och mötte Johanna och hennes kompis  Anna, samt Tessy kl 12. Vi åt på Rosalis, snackade och hängde där en stund.. sedan var det dags för mig att börja jobba kl 14. Det blev som tur var en lugn kväll på jobbet ! :)
Sedan åkte jag hem, såg på en gammal film som gick på tv tillsammans med Joakim som kommit hem från sthlm.
Söndagen, igår, ja då jobbade jag till halv tre på dagen. Sedan åkte jag hem, hämtade Joakim, vi åkte och handlade mat på ica maxi. Sedan åkte vi hem och började laga mat. Vi grillade marinerade köttbitar, grönsaker på spett, hallumiost, samt stekte panerad Aubergine. Vi hade tzatsiki och baguette till det också. så jäkla gott blev det! det blev så pass över att jag fick det till lunch idag också :P
Efter maten slaggade vi en stund i sängen och efter det for vi iväg till bion där vi såg "Familjen Jones" :) Det var en trevlig och bra slapparfilm.. Dessutom såg vi den helt gratis då jag både hade 2 gratisbiobiljetter att använda, samt en "mellanmeny" biljett, så vi fick tom popcorn och dricka gratis. inte helt fel ;P Mycket trevlig söndagskvällsyssla!

Idag har jag varit ledig heeeela dagen.. sov till kl halv tio typ, så skönt! Sedan fixade jag med frukost och sådant och belutade mig för att se på en film. Det blev "Sex and the city" filmen, tänkte att det kunde vara bra och hålla sig uppdaterad och fräsch om vad som hände senast, eftersom jag, Emma och Tessy ska 2:an på premiärdagen på torsdag ! :)


Eftersom jag hade så fullt upp igår och inte bloggade då, så kommer den sedvanliga jobbveckoplaneringen idag:

  • Måndag: LEDIG
  • Tisdag: 7-14 (tog ett extrapass, skulle vart ledig egentligen enl. mitt schema som jag går på)
  • Onsdag: 7-14
  • Torsdag: 7-14.30
  • Fredag: 7-11 (samma här, skulle vart ledig, men tog ett extrapass)
  • Lördag: LEDIG
  • Söndag: LEDIG
Helt ok jobbvecka framför mig, softa dagar med mycket tid över för annat på eftermiddagen/kvällen!


Imorgon ska jag till tandläkaren också, kl 16.30, har inte varit där nu på två år tror jag.. så det är väl dags! Vet ni vad det bästa är? Jag har ingen tandläkarskräck, utan tycker faktiskt om att gå till tandläkaren :)


Har ni tandläkarskräck?

Kommentarer
Postat av: TinA

Jag börjar bli avundsjuk på dina dagar, du har alltid nånting att berätta om. So not fair;) Hehe.

Fmiljen Jones, vad handar den om? :O



Jag kan gå till tandläkaren, men jag är livrädd för att de ska säga att jag har hål och måste borra och det blir komplikationer och rotfyllning och allt det dära läskiga. Usch! :( Sen är inte "min" tandläkare nån trevlig fräsh typ, heller, för den delen.. -.-'

2010-05-24 @ 17:07:29
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0