Forsättning på slappardagen!

Ja, det hände faktiskt någonting ikväll!

Ja vart totalt less och uttråkad på allt slappande jag gjort under dagen, så jag skickade sms till Jessica i ren desperation, och undrade om jag fick boka en akuttid ;P
Och det fick jag..
Så vi halv nio ikväll var jag nere hos henne och umgicks. Vi satt i hennes soffa och snackade om allt som vi behövde snacka om.. alltid så skönt att träffa Jessica, man får snacka ur sig riktigt bra om allt som stör en, samtidigt som man även kan snacka en hel del flum. Det blev en rätt så kort, men ändå intensiv pratstund, men vid typ tio var det dags för henne att återgå till att läsa en tråkig text, och jag hem och sova..

Så, nu har jag uppdaterat mig lite..

Nu ska jag hoppa i säng och sova.. imorgon ska jag gå upp hyffsat tidigt ändå för att ha en ledig dag, ska gå upp vid typ kvart i sju.. jag måste hinna duscha och äta frukost innan jag ska åka iväg till Mariestad och umgås med syster och systerdotter :) Jag har bestämt mig för att vara där SENAST kl 10.00, för att hinna med så mycket umgänge och saker som bara går under dagen, innan det är åter dags att fara hem igen..!


Sov gott alla ni där!

Kommentarer
Postat av: TinA

det blir nog en rolig dag idag för er alla tre :)



kul o träffa Jessica också :D

2010-05-11 @ 08:58:27
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0