Freeedag

Så, igår kväll var det som sagt åska, blixtar och en massa regn! :) Jag älskar åskan! När jag och Joakim gick och la oss och skulle sova så kom det enna riktigta muller och brak! Stora och högljuda var dem! Det var riktigt mysigt att ligga där tillsammans under täcket och bara höra ovädret utanför! Nackdelen var dock att allt kändes rätt fuktigt, täckena och sådant kändes fuktigt av all den kvava värmen som hade letat sig in i lägenheten..

Nu sitter jag här och har precis ätit min lunch.. Joakim han är på väg till stationen, till sin buss till sthlm. Hans mamma fyller år idag så han åker upp för att fira henne, han återvänder hit imorgon igen..

Själv ska jag ju jobba ikväll, så jag kunde ju inte hänga med dit..












Det finns så mycket jag skulle vilja kunna prata om, men jag märker att folk inte är redo..

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0