Go'dagens!

Idag har jag ju såklart varit en arbetsmyra nu igen :P Jag har arbetat från 7-14 som jag skulle, sen gick jag på stormöte (mellan 14.45-15.00) efter det inväntade jag sköterskan och fick min deligering förnyad. (sånt måste ju göras en gång om året)..
Så, summan av pannkakan är att jag inte kom ifrån jobbet förrän kvart i fyra, och då får jag ruuuuusa iväg till bilen vars parkeringsbiljett har gått ut för ett bra tag sedan! Var jätte rädd att det skulle ligga en lapp under vindrutetorkarbladet, men som tur var så gjorde det inte det! puh!

Nu har vi nyss ätit och jag sitter nu och varvar ner lite i soffan.. känner mig helt slut i kropp och huvud!
Ikväll ska jag eg hem till Tessy och se på Grey's med henne och Emma.. men jag får se om jag blir någe piggare idag, så jag orkar vara social.. annars ligger jag nog hellre här hemma på soffan och ser på det själv.

Vi måste dra iväg och handla snart också.. *suck* ännu mer konkande och släpande ;P Men, det får gå!

Ujujuj, skulle vara skönt med en powernap, men nej, det skulle bara sluta med att jag sover på tok för länge! Det är inte bra!


Idag kom det hem en 4e film ifrån Lovefilm.se.

Hittills har vi haft hemma:
* Changeling - mycket rörande film som handlar om en mor vars son försvinner spårlöst, och hennes kamp för att återse honom. kampen mellan henne och samhället, då de finner en pojke och påstår att den är hennes, då hon försöker få dem att förstå att det inte är hennes son.
* District 9 - en märklig film om utomjordningar och människor, filmat ur ett dokumentärperspektiv, dock en bra sådan! (eller iaf enligt mig). Tyckte den första kvarten att det verkade som en riktig skitfilm, var nära på att stänga av.. men sedan så började det hända saker, och man blev mer och mer in-nästlad i handlingen, då var man fast.
* Dumbo - söt liten film om en liten elefant med stora öron ;P

Nu har vi hemma:

* Terminator Salvation - (utvärderar den när jag har sett den) :)

Vad som kom mer på posten var även min gratis biobiljett ifrån Gratisbio.se , samt min gratis värdemenycheck (till biobesöket) från samma sida.
Riktigt kul!
Så nu har jag två gratis biobiljetter och en värdemenycheck som ligger och väntar på att det ska komma någor bra på bio så vi får använda dem :)

Kommentarer
Postat av: TinA

kul med nya filmer!: D

2010-05-06 @ 19:48:10
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0