Dags att säga god natt!

Resten av lördagskvällen bjöd på tv-spel (Tekken 4) , vi kickade varandras ass ganska rejält ;P, alla tre. Sedan såg vi på en film, som fick vara avslut för kvällen..

Idag har vi mest bara degat.. Och slutligen var det dags för Mollie att åka hem igen..
Det var kul att ha henne här, trots att vi alltid hinner bråka ett antal omgångar när hon är här ;P Men det är väl så det är med småsyskon.. Vi har våra trevliga och bra stunder också, som när vi gick på bio, shoppade, spelade spel osv. :)
Alltid trevligt att få ha henne här en sväng iaf..

Men ikväll ska det bli skönt att få sooooooova! Det har ju varit lite trångt i vår säng de närmsta dagarna här, för vi har legat där alla tre.. Joakim på ena kanten, jag i mitten och Mollie på andra kanten.. Alla mornar har jag vaknat onödigt tidigt, tidigare än vad jag överhuvudtaget behövde göra.. Antar att det har varit pga trängsel..
I fredags vaknade jag kl åtta, igår vaknade jag tjugo över åtta, och idag då vaknade jag redan kl sju!!! Men jag gick ut och la mig i soffan, och lyckades faktiskt somna om och fick sova en stund till.. (till kl nio).
Jag hoppas att jag vaknar imorgon bitti och känner mig helt utsövd iaf, nu när jag inte behver trängas så mycket.. bara jag och Joakim ;P :)

Imorgon måste jag plugga plugga plugga, har ju inte gjort något sådant då Mollie var här (då jag hade hemstudiedagar).. Så nu är det dags att få en massa plugg gjort!

Ser ut som att jag ska få träffa Lina och Neo på onsdag, tillsammans med Tina. Ser ut och bli en middag med dem på kvällen. Ska bli riktigt kul! :) Har inte sett Neo alls än, så det ska bli kul. Sedan har jag inte träffat Lina sedan i sommar, då jag och Joakim var nere i gbg.. Så, nu är det dags! :)

Men nu är det dags att säga god natt!

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Svar: Det kanske jag skulle kunna göra, men i och med nya kursen och nya jobbet vet jag inte när jag får fritid igen. Men jag kan försöka! :P Om du orkar vänta på mig! :)

2010-11-08 @ 20:18:43
URL: http://loveshaped.blogg.se/
Postat av: Mollie :)

jag vet,, den va as sorglig, men bra ändå :)

2010-11-08 @ 23:16:16
Postat av: Mollie :)

visst tipsar jag om bra filmer? :) hehe

2010-11-09 @ 17:19:40

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0