Fastnat...

Ni hör rätt.. jag har fastnat i skolarbetet.. fastnade redan strax före lunch, och efter det har jag knappt ens kollat på det.
Istället har jag varit nere på stan en sväng. Gick till cityakademin på statsbiblioteket och gjorde ny ansökan om de kurser jag vill läsa till våren.
De jag vill läsa är:
Socialpsykriatri 100p
Socialt behandlingsarbete 100p
Psykriatri 200p (ingår 4 veckors praktik)

Hoppas jag kommer in på dessa. Studievägledaren sa att det var goda chanser iaf :) Kommer jag in så kommer jag då plugga hela vårterminen också..

Det som var oturligt var att de ringde ifrån bilverkstaden mitt under mitt samtal med studievägledaren, så jag kunde inte svara.. Piss också! Jag hoppas verkligen de ringer imorgon igen! (ja menar, de kan väl inte tro att man kan svara på pricken vilken tid de än ringer? Iaf inte första gången) =/ Annars får jag försöka ringa dem imorgon då, om jag inget har hört från dem.. Behöver ju verkligen få mina vindrutetorkare ifram att fungera igen! Viktiga grejer på en bil ju. Nu när de inte funkar inser man hur handikappad man är utan dem..
Håll tummarna för min skull, att de ringer imorgon! (bara de inte ringer då jag är på föreläsningen på usö)

Nej, jag borde verkligen ta mig i kragen och sätta igång med skolarbetet igen.. jag som skulle vara så effektiv idag och bli klar på nolltid med detta.. Nu kommer jag väl inte ens bli klar idag.. pga mitt sölande.. oh well..

Fick förresten min garageplats idag! Så nu har jag kört in bilen där. Den kommer må bra där under vintern, i varmgaraget :)


Nej, nu får jag ge mig.. jag får sluta hitta på saker jag ska göra, istället för skolarbetet... nu är det pluggande som gäller.. HÖR DU DET MY??? !!!!!!

Kommentarer
Postat av: TinA

Gött med garageplats! :D det kan verkligen behövas nu under vintern ja.. :D



svar; såg din kommentar nyss om bloggdesignen. yes, jag kan ge mig in på det =) du kan skicka meddelande på fb, eller via hotmail eller så tar vi det på msn=)

2010-11-03 @ 11:14:32
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0