Onsdag med goda utsikter

Ännu en onsdag blir mycket trevlig!

Idag ska jag och Joakim äta god mat här hemma :) Kycklingmarengo med ris. Så gott!!!
Sedanikväll blir det "Harry Potter och dödsrelikerna" del 1 på bio ikväll :) Detta är min födelsedagspresent ifrån Joakims mamma och hennes man, samt att jag får en valfri meny i bio-kiosken. Ingen dålig födelsedagspresent det inte! :) Jag tycker mycket om att gå på bio och önskar mig prestenkort där varje år, men det är inte alla år jag får det. Men nu så :)
Ska bli kul att se den näst sista filmen med "HP". Jag är mycket förväntansfull :)
Någon annan än jag som har bokat/panerat att gå och se den?

Idag hade vi en väldigt informationsrik dag i skolan! Vi hade dels en gruppredovisning, där vi redovisade vårat lilla rollspel i L-ABCDE.
Efter det hade vi gruppdiskussioner och muntlig genomgång tillsammans om "katastrof-frågor" som vi hade fått av läraren. 10 frågor som vi skulle besvara och diskutera.
Slutligen vart det information om APU:n som startar på måndag och pågår 4 veckor framåt.

Så detta var sista dagen i skolan innan APU:n. Vi kommer att träffas i slutet av den 4:e praktikveckan, 17dec och ha en liten utvärdering.. sedan är det sista vi har i skolan 5 januari, då är det kursavslut och betygssnack. Sen är jag klar med den här kursen.

Det har verkligen gått fort!

Men nu kan man ju nästa säga att jag har helg nu, och med tanke på den här dagen, med maten och bion, så känns det nästa som fredag :)
Har iof nån uppgift som jag har att arbeta med, sedan har vi fått några uppgifter att göra under praktiken. Så det finns att göra :P

På fredag har Fictional Me en kort spelning på "Kulturnatten" här i Örebro. De spelar på Kulturhuset kl 19.20  Kom och se dem, det är gratis! :)

Vad händer annars i helgen? Jag är öppen för förslag! :)

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Tjohej! Jag vill se filmen. Men jag har inte bokat ännu. Det skulle bli premiären men jag jobbade ju då :P Jag förstår i alla fall om du tyckte den var bra :)



Vart ska du praktisera förresten? :) Kram

2010-11-18 @ 10:01:12
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0