Tisdag med grupparbete.

Nu har det visst varit lite dåligt med uppdateringar här i några dagar.. Så jag kanske ska berätta vad som har hänt här då :P

I fredags kom både Jessica och Emma över till mig. Vi satt och snackade en hel del och drack och hade kul. Jäder kom över lite senare och vi fyra satt och pratade en massa. Vid kl 2 gick Emma hem, men Jäder och Jessica var kvar :) Vi började lyssna på klassisk musik och flumma. Lite senare kom Joakim hem ifrån sin kväll med grabbarna i bandet. Då satt vi fyra och snackade en stund och lyssnade på musik. Men sedan blev det dags för Jäder och Jessica att gå hem.
När jag och Joakim kom i säng var kl fem på morgonen, så det var nog den längsta festkvällen jag någonsin har haft ;P Jag bruar aldrig orka hålla mig vaken så länge, med detta var riktigt kul och jag ville aldrig att kvällen skulle ta slut!

På lördagen var jag dock väldigt bakis! Var mycket seg och orkade inte göra någonting..
Det blev filmkväll hemma med Joakim :)

Söndagen var också slapp, förutom vår vanliga veckohandling.

Igår var jag trött hela dagen.. kändes som att jag aldrig riktigt vaknade till den dagen :P Men så kan det vara ibland.. Jag lyckades iaf få en skolgrej gjord. Trots att jag verkligen segade.. Men skönt att den är avklarad nu och inlämnad..

Nej, nu är det dags för mig att dra iväg till skolan. Jag ska möta min grupp och vi ska förbereda vårt arbet inför redovisningen imorgon. Vi ska ha ett rollspel i akutvård, ABCDE. Efter våran förberedelse av detta så har vi praktisk tid i skolan. Vi ska öva att ta blodprover, sätta tateter, blodtryck och puls mm.. Har gjort det förr, men det är alltid bra att öva! :)

Ha det så bra!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0