Tisdag

Idag gjorde jag klart arbetet.. åtta dataskrivna sidor blev det ! puh, vad skönt att det är gjort nu! Sedan har jag skrivit ett forumsinlägg ang. studiebesöket på dialysmottagningen idag.. som vi skulle göra..
Så med andra ord, idag har jag varit flitig! :)

Något som jag också har hunnit med att göra idag var att ringa till bilverkstaden för att få en tid för min bil. Första bilverkstaden rekomenderade mig att ringa till en annan av deras verkstäder, för de hade minst 3-4 veckors väntetid.. vilket inte är så bra i mitt fall, med mitt problem.. Så jag ringde till den andra verkstaden istället. Så nu ska jag lämna in bilen nästa vecka redan, på torsdagen på morgonen innan jag drar till skolan.. (hoppas det inte regnar då bara, för då blir det svårt).. haha.
Håll tummarna för att det inte blir för dyrt bara .. :)


Imorgon blir det en mysstund med Jessica! Längtar! :) Jag har redan köpt den nya marabou vitchokladkakan som vi ska äta :)

Kommentarer
Postat av: TinA

Om det mot all förmodan skulle regna nästa torsdag kan jag sitta på taget o ha ett paraply över rutan ;) haha!



duktigt med åtta sidor! Var nog ett tag sen man själv skrev så mycket.. :O



Berätta om chokladen var god o hälsa jessica :D

2010-11-03 @ 11:15:53
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0