Torsdag med plugg

Det var en mycket trevlig middag med Tina, Lina och Neo igår! Synd bara att den slutade med total magkatastrof för mig. Fy fan, säger jag bara! Det var en av de värsta stunderna i mitt liv! huh!
Men stunden med tjejerna och den lille killen var mycket trevlig iaf. :)

Idag har jag varit på föreläsning i skolan, Landstingets hygiensjuksköterska var där och föreläste. En bra föreläsning.

När jag var på väg hem med bussen ringde de ifrån bilverkstaden, bilen var klar. Så jag fick hoppa av i tybble, åka tillbaka in till stan, byta buss och åka till verkstaden och hämta bilen. Så nu är min bil hel och fin igen! :) Men visst, det kostade mig ett par tusen. Men det var iaf inte lika dyrt som jag trodde det kunde bli.. :P

Sedan idag har jag lyckats plugga en stund också, vilket kändes mycket bra.. Har inte haft någon större fart på pluggandet denna veckan. Men nu kom jag igång en bra bit med detta arbetet! Kändes mycket bra! :)
Kanske ska jag lyckas plugga en stund till?

Imorgon är det föreläsning i skolan igen, fram till kl kvart över elva. Sen blir det väl en pluggstund och sedan så är det heeeelg!

Imorgon har jag och Jessica planerat att umgås, dricka lite och ha kul :) Ska bli gött det!

Kommentarer
Postat av: TinA

Gött med bilen tillbaks :D

2010-11-11 @ 22:08:38
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Lina

japp det var superkul med middag, det var länge sen. Snart får ni komma ner till gbg :D



kul att bilen blev billig :D

2010-11-15 @ 10:16:44
URL: http://linashorna.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0