Ännu en uppdatering.

Tack för tips och idéer.. Men som den undersköterska jag är, och med en välpluggad moder innom en högre skala av vårdyrket så vet jag det mesta som är bra för mig att göra. :)  Men jag tackar ändå, för det visar att ni också bryr er.
Jag går ute varje dag, för gå är det som är skönast för ryggen. Och jag hoppas att det kommer att släppa snart av sig själv. Får nog bara ge det lite tid.
Simmning är tyvärr inget allternativ för mig just nu, då jag har totalt orakade ben (haha). Och eftersom böja sig osv är det svåraste just nu, så kan jag inte fixa till det just nu :P
Seriöst, orakade ben i ett badhus är något som ofta förekommer i mina pinsammaste drömmar, jag skojar inte. Jag tror att det är en innre skräck jag har, att gå in i badhallen och titta ner på mina ben, och inse att mina ben är totalt orakade och lurviga! :O
Så, vi låter mig väl slippa den pinan nu va.. :)

Nej, nu ska vi snart äta här.. fläskpannkaka blir det! :) mums!

Senare kommer Emma förbi en sväng. Henne har jag inte sett på veckor! Så det ska bli kul.

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0