Blandade känslor..

ni ser rätt.. jag har blandade känslor..

Imorgon kl 07.00 börjar jag jobba igen. Efter en sjukskrivning för ryggvärk, samt några lediga dagar, har inte varit på jobbet sedan förra måndagen..
När man är hemma blir man väldigt hemmabekväm, gillar läget bra. Man får smak av frihet i munnen litegrann och man tappar suget på att jobba..
När jag där emot har mina jobbperioder utan sjukdom som avbryter osv, så känns det också riktigt bra. Jag jobbar på bra och ser fram emot ännu ett arbetspass..
Jag är en kluven människa!

Jag gillar att vara ledig mycket mycket mycket, samtidigt som jag gillar att jobba.. Någon som kan hitta det perfekta jobbet för det som passar in på mina behov?

Jag kan :P

Kommentarer
Postat av: TinA

vilket jobb vet du som kan ge dig det? :D jag skulle vilja säga vandrarhem/B&B.. =) Jag hoppas det går bra idag i alla fall :)

2010-10-13 @ 08:29:18
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0