Här har det varit livat - nu är jag helt död!

Säga vad man vill om Publicum, ett skabbigt hak, men gött är det att ta nattakorven där iaf! ;P

Igår var det fest hos Tony, och den slutade sedan på Kåren. Och sedan blev det som sagt nattakorv på Publicum och sedan tralla hemåt..
Blev väckt av Joakim tidigt i morse, han hade extremt ont i handleden. (han hade busfajtats med Alex igår, så det kom bakslag utav det..) Jag, trött och halvdöd mummlar något om vart vi hade bandaget någonstans.. somnade om.. vaknade av att han puffar lite på mig så att han kan få hjälp på med bandaget. Gjorde det, somnade om... Vaknaade och trodde att kl var runt tio tiden kanske, men det visade sig att den var tjugo i tolv..! (Sent för att vara oss).. Så vi gick upp. Käkade "bakisfrukost", Äggröra och bacon. :) Sedan samlade vi oss och tog oss in till stan, rände runt där en stund.. Jag hade i onsdags sett två lila saker på H&M som jag bara ville ha! SÅ, jag gick dit och provade dem. De passade finfint, så nu har jag handlat En lila kofta, en lila klänning, sen blev det även 2 svarta linnen (ett lååångt, och ett normallångt.) :P
Sedan var jag på jakt efter ett par fingervantar, tunna sådana.. Vi gick in på både H&M, Lindex, Gina, Indiska, MQ, men inga hade några som jag ville ha.. slutligen hittade jag ett bra par, ett roligt par på MONKI. En rolig affär jag aldrig vart inne i förut. Fast, den var lite väl mycket att gå inne i när man var bakis, för baksmällan gjorde sig lite mer påminnd där inne av alla färger och grejer..

Efter detta så gick vi till Ica Krämaren och handlade hem mat till kvällen, TACOS ! :)

Nu är vi hemma igen och det känns så skönt! Jag har lite ont i huvudet och känner mig rätt seg! Jag längtar efter maten, ska nog få oss att börja laga den snart...

Sen vill jag bara slappa heeeeela hela kvällen, bara vara soffliggare tillsammans med älsklingen :)



hajdå!

Kommentarer
Postat av: jessica

hehe jag tänker alltid på dig när jag ser något lila plagg i butikerna :P

och håller med om monki. jag gillar den butiken men ibland känns det som om man ska få ett epilepsianfall där inne :P

2010-10-05 @ 14:40:58

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0