Skolstart!

Idag var det skolstart för min del, igen, efter lite drygt 1,5 års paus.
Det kändes både bra och "dåligt" att ha börjat plugga igen. Bra för att det är hyffsat slappa pass i skolan, "dåligt" för att jag nu måste plugga när jag är hemma ;P annars var det ju bara, gå till jobbet, gå hem, va ledig.. men nu har jag ju plugg att fixa också. haha! fast å andra sidan så kändes det ändå rätt naturligt att sätta sig med datorn i knät när jag kom hem och börja läsa och skriva om det som vi ska ha klart till imorgon.. rätt ok ändå liksom!

det var en liten uppdatering ifrån mig, hur det går i skolan och så..

Ha en skön måndagskväll! :)

Kommentarer
Postat av: TinA

skönt o höra att det kändes bra o allt sådant =)

2010-10-26 @ 17:03:32
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0