Onsdagskväll

Ikväll fick jag ett infall, så jag ställde mig och gjorde en lyxkladdkaka! :)
Jag bjöd in Tessy och Emma och det blev en riktigt trevlig fikastund i höstmörkret.. det hetaste samtalsämnet var valet 2010. Mycket intressant att diskutera.

Annars idag har jag jobbat hela dagen 7-16, de sista 2h satt vi på möte, APT. Men dagen har gått bra iaf hela dagen.

Igår var jag ledig, och då passade jag på att åka till Mariestad för att umgås med syster och systerdotter :) Det var mycket kul att vara där och få umgås med dem.
Jag lyckades ta bild på lilla Emblas två små tänder som redan har börjat sticka upp, fast hon bara blir 5 månader imorgon :) Så gulligt, men ont gör det när hon biter till :P

I helgen kommer lillasyser hit och hänger med mig hela helgen. Det ska bli trevligt, det var ett tag sedan hon var här nu, så det är dags för en påfyllningsdos av Mollie :) HIHI.

Nej, nu har jag nog inte så mycket mer att svamla om.. ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

tack för kvällen! :D Gott och trevligt!! :D

2010-09-16 @ 18:21:35
URL: http://loveshaped.blogg.se/
Postat av: Mollie



JAAA=) jag längtar tills imorgon =) det ska bli kul :D

2010-09-16 @ 19:09:45
URL: http://molhol.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0