Tjolahopp

Jag har börjat jobba igen.. känns sådär :P Vill egentligen ha mera semester, mera sommar, mera av allting! Men tyvärr måste man ju förtjäna sitt uppehälle ;P
Har fått mitt nya schema också som börjar gälla ifrån måndag.. med var tyvärr halv crapigt! =/ samt att jag har fått gå ner i procent.. schemat är bara på ca 64%. men jag får ju lägga in att jag vill jobba mer på vikariesidan såklart.. jag har en heldel kvällar på nya schemat, och jag som egentligen föredrar att jobba dag.. men men, man kan väl antagligen inte alltid vara nöjd med schemat :P

Funderar på att rensa svampen som jag plockade igår..

Jag är festsugen också! Skulle kunna tänka mig att gå ut och festa ikväll ;P


Men jag antar att jag får vänta tills på fredag :P partyyyyyy!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0