Torsdag.

Idag har det varit en bra dag på jobbet. (trots alla känslor jag var tvungen att övervinna imorse innan jag äntligen tog mig dit).. Dagen flöt på bra och det var extra trevligt att jag var i min "gamla" grupp och fick träffa många underbara tanter och farbröder där idag :)
Efter jobbet åkte jag hem, och jag hann nog knapt vara hemma en 30-40 minuter innan jag stack iväg igen.. Jag stack och plockade upp Jessica, och vi for ut till Mariebergsgallerian och åt mat. Sedan gick vi runt i en hel del affärer och kikade på kläder och snackade en hel del. Jag köpte ett grattiskort till min mormor som fyller 88 år på söndag. :)

Det var en trevlig stund där ute med Jessica :) Det som var ännu trevligare var att vi sågs för andra dagen i rad ;P Igår var hon här hos mig. Hon åt mat här tillsammans med mig och Joakim. Sedan satt vi och snackade en hel del, sedan avslutade vi kvällen med en film. Mys!

Mycket trevlig och välbehövligt att få umgås lite med en vän! :)

Även om jag har min underbara Joakim som jag har i alla väder, så kan man ändå känna sig lite ensam och sugen på annat umgänge.. umgänge med sina goa kompisar! :) För vad vore livet utan dem? - rätt tråkigt!

Imorgon jobbar jag kväll, och på lördag blir det dag. Sedan är jag ledig på söndag :)
Vad händer i helgen för dem som är kvar i stan? :)

Kommentarer
Postat av: TinA

Kul att Jessica ahde tid idag också! :D



jag drar hem i helgen, men hoppas du får nåt kul att hitta på!

2010-09-23 @ 22:20:00
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0