Blähä och mer

Jahapp. Nu sitter jag här på morgonkvisten och försöker plugga.. Idag har vi en uppföljning på de arbeten vi har gjort under den senaste veckan. Jag håller just nu på att läsa in mig lite mer om det jag har gjort, stryker under det som är viktigt på pappret osv, så att jag lättare kan redovisa det i klassen..

Jag har lite smått ångest faktiskt.. för på måndag eftermiddag har vi ett prov! Ett prov som vi för bara någon dag sedan fick veta vad vi ska läsa på, samt att läraren gjorde ett tillägg till det så sent som igår! Ett prov som jag hittills inte har kunnat prioritera att plugga till, då de helt enkelt funnits andra uppgifter (som den jag ska redovisa idag) som har varit mera akuta på uppmärksamhet..

Jag vill inte ha det där dumma jävla provet! Det är så dumt och så dubbelarbetat så det är inte klokt! Vi har haft två olika arbeten, samt att vi har lyssnat på våra klasskompisars arbeten, samt lyssnat på föreläsare osv i dessa två studieområden.. å nu ska vi även ha ett prov i detta.. vadå suga ur musten ur oss? Jag gillar det inte alls, å det verkar inte som att någon annan i klassen gör det heller.. men tanke på att vi läser fler kurser och har massa uppgifter i de kurserna också!

Nej, nu ska jag sluta gnälla om skolan.. Jag får väl försöka plugga lite på söndag eftermiddag/kväll och måndag förmiddag till det där dumma provet.. det får gå som det går, jag skiter i vilket!


I eftermiddag åker iaf jag och Joakim upp till sthlm för att umgås med hans familj lite. Hans ene bror fyller år i början av nästa vecka, så vi ska passa på att fira honom också.

Jag hoppas att det blir kanonväder så man kan vara ute mycket! :)


Nej, nu måste jag fortsätta med pluggandet så jag kan bli klar för att hoppa in i duschen någon gång.. :P


Hoppas att ni alla får en skön valborgshelg!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0