En liten uppdatering från mig

Idag har det varit en dag utan föreläsningar osv. i skolan, men inte har jag suttit och rullat tummarna för det! Imorse gick jag upp vid halv åtta för att göra mig redo att köra ner bilen till verkstaden för reparation. Efter det tog jag en liten promenad hem och gjorde mig frukost och avnjöt den framför en gammal film med Tom Hanks. Sedan satte jag igång och tränade på min cross-trainer 30minuter. Idag kändes det mycket jobbigt, för jag fick håll efter halva tiden, men jag kämpade på in i det sista ändå!

Efter det blev det dusch och en liten sovstund på si sådär 40min. Sen var det dags för lunch shake framför gårdagens avsnitt av ”Sveriges mästerkock” på webben.. Sedan ringde verkstaden och talade om att bilen var klar. Då blev det en liten promenix ner dit för att hämta bilen. Sen hem och börja plugga. Pluggade en stund tills jag tyckte flytet försvann, och övergick till vanligt slösurfande.. Skickade även iväg en beställning på mera pulver-shake som kommer i nästa vecka.


Jag och Joakim bestämde oss för att ändra om i våran veckomatsedel och skifta dagar på några saker.. Så istället för att äta resterna av det vi åt igår, så stack vi iväg in till stan och testade på Ivy-Bar & Grill. Vi hade en kupong ifrån resturanghäftet där det var ät 2 betala för 1. Så vi tänkte att det var värt att testa på..

Det var gött med en köttbit! Men dessvärre lös salladen med sin stora frånvaro! Som sagt, det kändes iaf värt att testa när man fick det för halva priset, men jag skulle nog inte betala fullpris för det.

Det var iaf trevligt att komma iväg sådär mitt i veckan ut och äta.. det var ju rätt så längesedan jag och Joakim kunde göra något sådant tillsammans! :)

Jag hoppas att vi kan planera in ett nytt besök snart igen till någon annan trevlig restaurang, som har gott om sallad! :)


Ha en trevlig kväll allihopa! Nu ska jag se på tv!


Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0