7 Augusti

Nu sitter jag här på jobbet, är klar med morgonens arbete så nu är det bara att invänta jobben efter min lunchrast..
Det blev inte många timmars sömn i natt inte! haha
Igår kväll stack jag och Joakim hem till Alex och hängde. Grabbarna drack öl, och jag drack cola - för jag ville vara pigg till jobbet idag.. Vi hängde iaf och lyssnade på en hel del bra musik! Sen runt halv elva skjutsade jag in grabbarna till stan, men bestämde att det var dags för mig själv att åka hem för att sova..
Så jag drog hem, men väl hemma kunde jag ju inte sova med en gång.. så jag satt vid datorn en stund.. Sedan kom jag på att det kan vara bra om det är en lampa tänd i hallen när Joakim kommer inramlandes i natt, så han  ser något.. Såp jag skulle fixa med det, men det blev på tok för ljust i sov/vardagsrummet då också, så jag fick klura ut ett annat sätt.. till slut kom jag på att jag tänder i badrummet och låter dörren stå på glänt. Ja! Det funkade bra!
Vid halv tolv-tolv tiden släckte jag och somnade..

Nån gång vid 3- halv fyra tiden kom Joakim hem, full och glad! Han väsnades en hel del där han rumlade runt i lägeheten, in i köket, ut i badrummet och slutligen till sängen .. :P
När han väl låg i sängen så tyckte han bara att allt snurrade och han lät typ såhär "weeeooohh weeeooh", typ som att han åkte berg-odahlbana. (eller hur man stavar det).. Han behövde ha en lampa tänd för att kunna focuser sin blick och slutligen sova.. Men sänglampan var på tok för ljus, hela rummet lös upp! Så no way att jag skulle kunna somna då! Så jag fick gå upp ur sängen och leta upp en lampa som man kan justera ljusets styrka med.. Så jag hittade den, och kopplade in den .. äntligen skulle jag få sova igen!

runt halv fyra- fyra tiden så vart allt fixat och jag skulle få återgå till att sova, en liiiten stund till..

i morse ringde kl 06.15, jag var såååå trött.. så jag pallade inte.. stängde av kl 2ggr så jag fick vila ytterligare 10min.. sen var det bara att gå upp! hua!

Väl på jobbet så känner jag mig rätt mänsklig igen.. men så börjar det regna istället och vara pissit väder ute.. blä!


Imorgon har jag ledig dag, fy sjutton va gött!


Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0