It's alive!

Yes! Nu har vi internet i nya lägenhteten! Mycket gött! Jag måste faktiskt erkänna att jag har känt mig en smula handikappad utan det! Men nu har vi det iaf..

Uppackningen går långsamt men ändå framåt! :) I måndags gjorde vi inte speciellt mycket alls här hemma, för vi stack och badade istället. Första doppet här i Sverige! Det var härligt, men dock lite kallt i vattnet tycker jag. Men det var ok ändå..
Igår packade vi upp ett antal lådor iaf.. gött att få undan lite. Idag blir det väl samma sak igen..

Idag har jag varit ledig och det har varit underbart gött! Fick sova en aning längre än vanligt (iaf till halv nio), men jag hade kunnat sova mer kände jag! Men jag stack upp, käkade frukost, hoppade in i duschen och sedan drog iväg oxh hämtade Tina. Tina har fått överta mina balkongmöbler ett tag, då jag ändå inte kan använda dem..

Nu är jag hemma igen, har varit det en stund.. Jag drog fram datorn när jag kom hem, pluggade in för att se om jag fått internet hit, och det hade jag ju då som sagt.. å sen dess så sitter jag här i soffan med datorn i knät och orkar inget annat göra! :P haha!

ha det bra!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0