Uppdate.

Då var det måndag igen då. En ny vecka har startat med nya händelser och måsten :P Skönt nog startade jag med en ledig dag! :) Sov till nio, sedan slappade jag hela förmiddagen. Runt ett var jag hos Jessica och vi drog ut till Marieberg en sväng. Det var trevligt att hänga en stund! :)
Sedan har jag och Joakim gjort middag, bokat flyttbil samt varit en sväng på ikea.

Nu sitter vi och bara softar framför "Life".

Imorgon är det dags för jobb igen då. Jobbar endast dagspass denna vecka, vilket är rätt skönt för då kan man hitta på något på eftermiddagen/kvällen om man vill..
Är än så länge ledig fredag, lördag, söndag denna veckan, men jag hoppas på att få ett extrapass på fredag dag.

Eller om man ska vara mer exakt, mitt sommarjobb slutar efter mitt pass på torsdag.. Så nu är det dags att böjra jobba extra för fulla muggar igen för att tjäna ihop sin lön..

På lördag ska jag och Joakim iaf köra upp hans saker till Uppsala. Vi har hyrt en flyttbil på OkQ8 som hjälp. Ska bli kul att se hur han ska bo där uppe.
På söndag sen så börjar de riktiga jobbiga och tråkiga sakerna, dvs. FLYTTSTÄDNING! huh! Ingen som har lust att hjälpa till?


Ser mer fram emot helgen efter det, eller snarare fredagen nästa vecka..
Ni vet vilka som är berörda av det, och jag hoppas på svar snart! :)

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0