19dec

ojojoj.. Har vart ledig idag.. men det har man knappt känt något av! :P

Jobbade som en tok i helgen.. 7-21.30 både lördag och söndag. riktigt tuff helg, men det gick mycket bra också! :)
Så idag var jag ledig.. och aaaaastrött. Hade planerat att gå upp runt 9-9.30.. men vaknade kvart över 11 och upptäckte att jag låg på mobilen! :P (hade väl antagligen försökt kväva väckarklockan ;P)

Vi gick iaf upp, åt frukost.. sen hoppa jag in i duschen. Sedan gjorde vi brända mandlar doppade i choklad.. sedan stack jag iväg på ett möte. Sen åkte jag hem, hämtade Joakim, vi stack ut till Mariebergsgallerian och åt middag. Sedan sprang vi runt hela gallerian efter en julklapp till min mormor.. till sluuuut kom vi på något som jag kunde tänka mig att ge bort :P haha! Eller snarare jag, Joakim och Mollie ger bort det :)

Sen var det bara att sticka iväg på nästa ärende.. som var handla! Vi handlade mat och köpte Bingolotter till den 23:e  - Bingolottos uppesittarkväll! :) MYS! hihi!

Sen stack vi hem och började koka knäck! En himla massa knäck! ujujuj vilken tid det tog ;P.. Men nu är det klart.. Då är det bara att göra klart resten av julbaket imorgon kväll och på onsdag..

Jag ska göra:

Julkolor, chokladdoppade rispuffar samt chokladdoppade russin.. eventuellt ska jag göra en annan sak cokså. men vi får se vad tiden räcker till :)

Imorgon ska jag iväg och jobba igen. 7-15.
Onsdag är jag ledig.
Torsdag jobbar jag 10-21.30
Sen tar jag ledig över julhelgen 23-26 dec. den 27 vankas det jobb igen!

Jahapp.. ska väl ta reda på knäcken nu.. hare gött!

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR! (om vi inte hörs före dess..)

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0