Nytt test..

Okej, jag gillade den förra stilen. Men det är ju trots allt ni, mina läsare, som ska läsa den här texten. Så jag väljer nu någon som kanske är lite enklare för er att läsa (då jag inte har lust att ha någon större text).. Vi får se om den här kanske funkar bättre?


Som ni vet så skulle jag ju allra helst vilja fixa om designen lite och lägga in en ny text på riktigt. Men ingen har visat något större intresse av att fixa till den då jag har frågat, så jag antar att det får vänta. Just nu får jag nöja mig med att ”fuska in” ny text istället.. :P


Sitter mest här nu för att fördriva tiden.. snart dags att ge sig iväg och jobba ett kort kvällspass, 17-21. Det blir andra gången jag jobbar den här veckan. Sedan ska jag jobba två sådana pass igen nästa vecka, måndag och tisdag. Blir ju ändå ett antal timmar i slutändan som ger lite extra pengar iaf. Det är ju inte helt fel!

Måste bara se till att få tummen ur och fixa den där saken med BC, som jag vill ha fixad..


Idag har solen skinit vackert hela dagen! Så underbart! Jag längtar jätte mycket till våren och sommaren nu! Man blir lite piggare och man känner sig lite starkare när det är ljust ute och under vår och sommaren.. våren och sommaren har läkande krafter :P


Något annat jag också längtar till är min första frukost sedan 8 december 2010… den börjar närma sig nu! Den 7 mars 2011 får jag äta frukost igen, min första frukost på tre månader. Jag hoppas att den kommer att bli lika bra som jag föreställer mig den!


Förresten har jag snart nått mitt första delmål! 20kg är mitt första delmål, när jag var och vägde mig i onsdags så landade min totala viktnedgång än så länge på 18,9kg. Inte långt kvar alls nu då.. :) Men sen gäller det ju att sätta upp ett nytt delmål.. vad ska det bli tro?


Kommentarer
Postat av: Tessy

Denna texten gillade jag :)

2011-02-19 @ 18:09:55
Postat av: Mollie ^^

Jag gillade med denna text, mycke lättre att se vad de står :)

2011-02-19 @ 21:04:37
Postat av: Emma [loveshaped]

Jag håller med föregående talare :D Detta var nice :) Ha det bra i Mariestad idag!

2011-02-20 @ 15:26:19
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0