Blubblubb.

Igår var vi ute vid Marieberg, dels gallerian och även Ikea. Vi var där för att träffa Marlén, Erik och Embla.. Men det visade sig även att Mollie och mamma också hade hängt med dem..
Så vi vandrade runt lite på gallerian och de fikade..
Jag hittade lite grejer på rean: En bh, trosor, och en tjocktröja utan knappar och dragkedja och ett par örhängen.. Köpte lite saker som inte var på rea: ett par leggings, blockljus och examenspresent till Emma :)

På ikea köpte jag också lite grejer, för jag fick presentkort där i julklapp. Köpte ett nytt vitt dubbel-lakarn, då det gamla börjar bli för slitet.. Sedan köpte jag en orkidé samt kruka till den.

Men nu får jag låta bli att shoppa på ett tag.. Pengar växer ju inte på träd ;P

Resten av kvällen igår blev det bara slappandes hemma med Joakim. Vi såg på Mad Men serien, ett antal avsnitt och lite på tv..
Ikväll däremot så ska vi på konsert! Vi ska kolla på Khoma, samt deras två förband Mammuth och Ape rape escape. Ska bli kul att se något jag aldrig sett förut. Har inte ens lyssnat på dem mycket heller.. Joakim har spelat upp lite för mig bara inför konserten.
Ska bli kul i alla fall att göra något lite annorlunda för omväxlings skull! :)

På måndag börjar skolan igen då..

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0