Inte mycket händer.

Nu sitter jag och har det rätt så tråkigt.. internet har jag redan kollat igenom hudrasjuttioelvatusen gånger idag.. iaf det jag är intresserad av att kolla på.. bah!

Jessica var här en sväng idag iaf, det var riktigt trevligt! Gillar verkligen att umgås med den tjejen.. man kan alltid vara så avslappnad och prata om vad som helst som dyker upp i ens tankar.. Jag kände mig nästan hes då hon gick hem, jag hade kanske pratat lite för mycket :P haha!

Nu sitter jag och väntar på att Joakim ska fixa klart en bas-grej så att vi sedan kan kika på lite Mad Men, säsong 2. Så, jag får helt enkelt fördriva tiden med att skriva lite här..

Men kolla kolla, nu verkar han avsluta programmen och stänga ner datorn. Gött!

Hörs mer en annan dag!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0