Mariestad och väska..

Idag har jag varit Mariestad och hälsat på storasyster med dotter.. Det var en mycket rolig, mysig och gosig dag :)

På hemvägen hoppade jag in på Mariebergsgallerian och köpte min en RESVÄSKA.. så nu börjar jag ännu mer se fram emot den semester jag och Joakim sparar till just nu.. Åh vad jag vill åka nu, nu, nu !!!

Ni glömmer vän inte att kika in på min bilddagbok då och då, jag har blivit flitig på att ladda upp bilder där. Kika gärna in där och kommentera. (Det förekommer en hel del bilder ifrån evenemang och händelser och saker som jag talar om här i bloggen, så de kompletterar varandra..) :)

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0