Torsdag igen..

Nu är det redan torsdag igen.. tänk vad tiden bara springer iväg!
Idag har jag varit i skolan igen. Vi hade en uppföljning idag på första studieområdet.. Jag tyckte att det kändes rätt ok. Hade varit lite slarvig med att läsa på... men det gick ändå :P


Jag glömde säga igår att min nya träningsmaskin är en crosstrainer.
Ja, det är den bästa formen av träning.. att istället för att träna med sina maskiner, så ska man bära omkring dem. Jag lovar, man känner sig riktigt mör efter det! haha! Jag har fortfarande träningsvärk!


Vägningen då..

Jo, den gick bra.. men man vill ju såklart att det ska hända ännu mer än vad det gör.. Men så är det ju, det kan inte gå as snabbt hela tiden (som det gjorde de 2 första veckorna).. Jag är nöjd ändå!
Men det som börjar bli roligt nu är att det börjar ske mer förändring i midjemåttet nu än vad det gjorde i början..
Igår hade vi hållt på med vår pulverdiet i 6 veckor exakt, detta är också exakt halva tiden av pulverperioden (innan upptrappningen kommer)..
Igår då, när det nu har gått sex veckor, så kan jag meddela er att på dessa sex veckor har jag tappat 12,4kg och midjemåttet har minskat med 7cm.

Halva pulvertiden har gått.. och mer finns det kvar att tappa ;P

Sedan kommer vi även att fortsätta tappa efter att vi har börjar med upptrappningen. Men det kan stå still ett tag innan det kommer igång igen, men det är normalt..

Jag längtar tills vi får börja trappa upp.. längtar efter att få äta normal, god och nyttig mat! Min egna hemma-lagade mat!



Men den som väntar på något gott, den väntar aldrig för länge.. eller?

Kommentarer
Postat av: TinA

Åh vad kul att höra att dieten ger resultat! :)



Det kommer förmodligen kännas segt för dig med fortsättningen, men som du säger, den som väntar på nåt gott... :D

2011-01-21 @ 14:00:45
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0