16 juli

Då var det lördag igen då.. Å jag har hunnit med en del redan. Till att börja med så jobbade jag mellan 7-14.30 idag. Det gick rätt bra, förutom att det första som hände mig imorse var att jag fick ett fett jävla papercut! Som har svidit hela förbaskade jobbdagen då jag har använt handsprit.. HUA! Men jag överlevde det ändå, men jag hoppas det känns lite bättre imorgon iaf när jag jobbar.
Sen efter jobbet så stack jag och Joakim iväg till Filmstaden och kollade på den sista Harry Potter filmen, som var så himla bra! :) Men jag ska inget avslöja, då jag vet att det finns dem ibland mina vänner som planerar att se den snart..

Efter bion gick jag och Joakim och åt middag på Pitcher's, mycket gott! Vi såg lite på damfotbollen också, men vid halvtid så drog vi hem.

Å nu är vi hemma igen då och jag vet inte riktigt vad jag/vi ska hitta på.. Joakim kollade klart på fotbollen och nu sitter han och spelar bas framför datorn..

Jag kanske borde packa ner någonting som vi kan åka med till nya lägenheten imorgon? Vi åkte en liten sväng dit igår med alla mina överkastkuddar och extratäcken samt vinterjackor.. Så vi har börjat lite iaf.. Men jag borde ta tag i detta och börja på riktigt! Men, de är ju bara frågan om när man ska palla? :P

Snart så..

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0