21 juli

Åh, vad dagarna går fort! Sakta neeer! Låt mig hinna packa klart innan nästa helg! :O (jag undrar ja om det överhuvudtaget kommer att vara möjligt!)

Igår var vi iaf till tippen och slängde massa gammal skit, rent utsagt! Gött att få det gjort! Så nu har vi inte mycket kvar alls i vårt källarförråd, och det vi har ska vi ha kvar, men flytta till det andra förrådet :P

Idag har jag flängt runt. Jobbat först, en rätt tuff dag, men det gick bra. Sen hem, hämta tapetkatalogerna, hann varva ner i soffan en snabbis.. Sen iväg till bokontoret där jag lämnade in katalogerna och pappret med alla mina val till lägenhetens renoveringar.. Till nya lägenheten där jag fick se de nya golven de lagt i hallen och köket, och det vart jätte bra! :) Jag hade även med mig en grej jag ställde dit. Sen ner i det nya förrådet med lite grejer, samt satte på det nya låset (jag bad bovärden ta bort deras lås som satt på, så jag skulle komma åt mitt förråd)..
Efter det kom jag på att jag glömde be om en "ingen reklam, tack!" -skylt.. sååååå, det var bara att åka tillbaka till dem på kontoret och införskaffa en sådan.. men den sätter jag inte upp förrän imorgon!

Svosch, sen var jag hemma och började med middagen. Jag babblade i telefon samtidigt.. Sedan kom Joakim hem, vi åt mat och sedan drog jag till Jessica en stund.. Snackade där en stund, sedan drog jag hem med ett par lådor.. Ringde några samtal och slutligen satte jag mig för att kolla på "Liar Liar" som gick på tv ikväll... Men, trots att jag hade bestämt mig för att ha en lugn kväll, fri från all packning.. Så packade jag ändå ner saker i en låda i en reklampaus..

Imorgon står det tvätt på agendan, 10-13. Samt en himla massa packning! Woho, vilken rolig fredag, enda lediga dagen på vecka.. Men som sagt, det måstes ju göras..

Men kvällen där emot blir förhoppningsvis trevlig.. Blir troligtvis ett resturangbesök imorgon kväll, eventuellt även en film på bio.. Vi får se vad vi hinner med..
Men något trevligt måste det få bli, för man kan inte jobba och stå i jämt! Man måste få ha lite kul också! :)


Ha det gött!

Kanske bloggar jag imorgon igen mellan packningen och tvättvikandet.. eller kanske inte.. vem vet.. vi får se helt enkelt vad som sker..


Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0