28 juli

tiden går och dagarna försvinner.. snart är stora flyttdagen här, närmare bestämt på söndag!
Kvar att packa är mest småkraffs.. så det går nog ganska fort!

Idag har jag ringt till Öbo, dels för att jag inte fått min hyresavi som ska betalas denna månaden.. och dels för att få veta namnet på den personen som bodde i min lägenhet förut.. För tydligen vill Telia veta detta, så att vi kan flytta telefonen dit! Krångel krångel! Men jag tror nog att det ska lösa sig till sist ändå..
Hyran har jag iaf betalt in nu.

Huh, vad fattig jag är nu :P Det blev ju inte mycket till lön den här månaden, då det är jobbprestationen som jag gjorde i juni som kommer nu.. (juni var jag ju på semester, så det vart inte mycket jobb då).. Så fy sjutton viken dålig lön, om man ens kan kalla det för lön! Tur att vi är två i detta hushåll iaf så vi får hjälpas åt båda två! :)

Snart dags att hoppa in i duschen, så att jag sedan kan bli klar för att åka iväg och jobba kväll!

Nu när flytten är så snart så börjar det väl bli dags att planera datum för inflyttningsfest.. eller vad säger ni? :)

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0