14 Juni - värst vad tiden går..

Ja, idag är det redan 14 juni, snart har redan halva den här månaden gått! :O
Men det har hunnit hända mycket vill jag lova!
Både jag och Joakim har som sagt slutat skolan- han fick precis idag reda på att han fick VG på examensarbetet! Riktigt dukitgt! :)
Sedan har vi ju som sagt hunnit med våran härliga Kreta semester! I korta drag kan jag väl säga att den var mycket uppskattad och underbart härlig! God mat, goda drinkar, mycket sol och bad! :) Jag får kanske ta och lägga upp lite bilder här fram över, då vi har kommit hem igen och hunnit fixa in bilderna på datorn..
Just nu som sagt så befinner vi oss i sthlm hos Joakims pappa.. Idag ska vi gå på den efterlängtade LINKIN PARK konserten! :) Det ska verkligen bli skitkul!
Konserten börjar halv åtta ikväll, men innan dess har vi tänkt hinna med en sväng till Hötorget och köpa lite jordgubbar och någon priog till lunch. Sedan vid fem-tiden ska vi möta upp Joel och Bea som vi ska gå med på konserten, äta en middag med dem innan och tagga lite inför konserten! :)

Imorgon drar vi tillbaka till Örebro igen där vi har en massa saker att uträtta! Det måste handlas mat då kylskåpet gapar tomt nu när vi kommer hem, VATTNA blommorna - om några ens har överlevt att vi har varit borta så länge? Sedan så kanske det måste städas lite, packa upp väskor osv..

På torsdag börjar Joakim sommarjobbet, och jag ska jobba extra på torsdag. Mitt sommarschema börjar inte förrän nästa vecka på torsdagen..

På fredag blir det troligtvis inflyttningsfest hos Alex, och på lördag kommer lillasyster hit och umgås med oss! Helgen kommer bli fullproppad med shopping, biobesök och annat. :) Full rulle helt enkelt! :P

Nej, nu måste jag runda av här så vi hinner med våra planer för denna dagen!

Hoppas alla får en solig och trevlig onsdag, för det har vi! :)

Kommentarer
Postat av: Mollie ^^

De va riktigt roligt o hälsa på :)

2011-06-24 @ 10:56:47
URL: http://www.molhol.devote.se

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0