1 mars 2011

Idag har jag varit ledig ifrån skola och allt, så jag passade på att dra iväg till Mariestad över dagen och umgås lite! :) Det är verkligen underbart trevligt att vara iväg över en dag och umgås med storasyster och lilla Embla. Embla blir bara större och större för varje gång, samt att hon alltid har lärt sig att göra nya saker mellan varven.

Lillasyster kom också förbi hemma hos Marlén och Embla idag efter att hon hade slutat skolan. Det var trevligt att få träffa henne lite också. :) Precis som hon hoppas, så hoppas även jag att det ska finnas en helg snart som hon kan få komma upp hit och umgås med mig! Men snart så finns de det..

Innan det var dags att åka hem till Örebro igen så träffade jag även mamma en ”kortis”, i samma veva som hon kom för att hämta hem Mollie. Även om vi inte hann säga många ord så är det ändå trevligt att se varandra och få sig en kram!


Nu är jag iaf hemma i Örebro igen som sagt..


Imorgon ska jag iväg till en kurskompis vid 10.00, vi ska sitta en stund med en gruppuppgift som det blir seminarium om på torsdag. Imorgon eftermiddag är det även ett gruppmöte Öveh. (min förkortning på överviktsenheten) Dags för en ny vägning, denna gång ska vi få väga oss på specialvågen som vi vägde oss på första gången, det är dags att kolla hur vår fettmassa i procent har förändrats.. Sedan blir det även ett gruppmöte då som sagt, denna gång mer inriktat mot beteenden.


På torsdag är det alltså seminarium i skolan vid 08.30. Sedan klockan 13.00 ska jag vara på sjukhuset igen, men denna gången för att jag ska bli Blodgivare! (introduktionsgången).


På lördag blir det ännu en jobbkväll och troligtvis det enda jobbpasset denna vecka. Det blir min tredje lördagskväll på raken som jag jobbar. Nästa lördag tänker jag vara ledig! :P


Jaha.. det var väl det jag hade att skriva om denna gången.. Kan hända att jag skriver imorgon igen och berättar nya vågresultatet..


Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0