Snabbinlägg..

Det här kommer verkligen att bli en fullspäckad vecka! Två nya kurser med massa saker att sätta sig in i, träffa vänner, gå på intervju och åka bort över helgen.. Ja ni ser, fullt upp! Men det är kul med sånt också ibland! Men jag har ju ingen tid över att jobba extra.. men vad fan, skit samma! Man lever bara en gång och man måste hinna med annat än att bara jobba också.. Jag har ju som sagt skola å allt sånt att tänka på också!

Jag har som sagt en arbetsintervju på fredag som jag hoppas kommer att gå bra, för detta kan leda till ett riktigt jobb (fast tjänst).. Å det vore ju faktiskt väldigt skönt! Sedan är det även något lite nytt för mig också, ja, det är fortfarande inom vårdyrket, men något nytt för mig inom detta.. :)

I helgen som kommer nu så åker vi som sagt bort över helgen. Vi ska till Stockholm och fira Joakims storasysters fästman som fyller 30 år. Så det blir lite partaj och sånt där uppe i helgen. Ska bli riktigt trevligt att träffa alla där uppe igen, det känns faktiskt som att det var ett tag sedan.. två månader sedan iaf.. :P

Nej, nu har jag inte tid mer för skrivandet för nu ska jag se på tv! Först House och efter det blir det Cougar town. Bra tv-kväll det!


Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0