Solen och värmens styrka!

Woho! Nu är det härliga tider! Solen skiner så grant idag och man känner sig så underbart mycket piggare då.. Nu är våren på g, det känns!


I fredags var det kursavslut, så det var dags att få betyget.. å vad tror ni jag fick om inte MVG! Känns toppen verkligen! På måndag startar de två sista kurserna för denna studie tiden, Social psykiatri och Socialt behandlingsarbete.


Nu har jag och Joakim precis köpt fyra biljetter till Linkin Park konserten i Stockholm den 14 juni! Vi ska gå tillsammans med Joel och Bea, ett par från sthlm. Ska verkligen bli skit kul! Jag gillar verkligen Linkin Park och har länge velat se dem, har hört att de ska vara grymma live! Ericsson Globe, here we come! ;P (om ett par månader) haha!


Livet känns rätt gött just i detta nu! Så gött att jag spontant gick till frisören idag och fixade till håret lite.. :) (ja, jag vet.. jag var och klippte mig förra veckan, men nu gjorde jag något annat.)

Nu när jag ändå är i farten och berättar om roliga grejer så kan jag ju slänga ur mig det jag har gått och ”hållt” på ett tag.. :P Jag och Joakim har för några veckor sedan bokat oss en resa till GREKLAND! Eller rättare sagt, vi ska till Kreta en vecka i början av sommaren! :) Ska bli så himla kul att få åka iväg utomlands. För oss båda blir det våran första ”vuxna” resa, dvs utan familj eller skola som är med.. (förutom när Joakim var iväg med några grabbar på en festival i Tyskland..) Jag längtar så! :)


Jag hoppas att det händer massa roliga saker under den här våren och sommaren som man kan glädjas åt och minnas länge! Kom igen nu, det här ska bli våren och sommaren som allt kan hända! :)


Kommentarer
Postat av: Tässy

Gillar inlägget! Fullt av positiv energi!!! :D vad har du gjort med håret?

2011-03-19 @ 17:25:25
Postat av: Mollie ^^

ja vad har du gjort med håret my? :)

De e fuskigt att ni ska på dom :/ och att ni ska utomlands, fast jag va ju på kreta förra året :)



2011-03-22 @ 19:20:47
URL: http://www.molhol.devote.se

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0