Uppdate med bilder!

Lovade att jag skulle få tummen ur och visa upp de där två par skorna jag köpte i helgen.. men nu är det faktiskt så att jag har köpt ännu ett par skor! haha!
Så jag kommer nu visa alla tre paren...



Ett par söta vårskor. :)



Dessa tyckte jag bara var så läckra! Rätt höga, men stabil klack iaf.. Detta blir nog ett par skor som kommer att användas när det är mer fina tillfällen, eller tillfällen man inte ska kuta runt så mycket iaf ;P



Dessa köpte jag idag, det var rea, så jag kunde bara inte låta bli! ;P Söta paljettskor som livar upp vardagen! hihi


Idag på förmiddagen så satt jag hemma och pluggade inför seminariet som vi har imorgon i skolan.. Sedan så gjorde jag mitt hemmaträningsprogram.. På eftermiddagen var det en gruppträff på Öveh igen.. Nu hade jag gått ner 2,2kg på två veckor, så den totala viktminskningen är numera 23,9kg! Känns gött!

Nu under kvällen har jag varit iväg med Jessica ute på Mariebergsgallerian.. nu igen haha! Ja, jag vet.. det ser ju snart ut som att jag springer där varje dag typ.. haha..
Nej, jag är inte där varje dag, men säkert en gång i veckan.. I perioder kan det bli mer eller mindre.. Just nu har jag en merperiod.. Jag tyker att det är avkopplande att gå och titta i affärer.. Om man verkligen går in för att kika på en massa saker så tar det ju också en väldigt lång tid, så då blir det ju även ett bra tidsfördriv och några extra gratis-motionssteg.. Inte helt fel! ;P
Jag och Jessica vandrade iaf runt där en bra stund, iaf två timmar. Men det var trevligt att vandra runt där och snacka samtidigt som man tittade på alla diverse saker.. :)

Jessica hon hittade några saker hon ville ha, och jag hittade ju de där lila skorna samt ett midjebälte! Jag har verkligen velat ha ett sånt bälte skitlänge, men aldrig hittat något som passat, eller som jag har tyckt varit snyggt på mig.. Men nu jäklar hittade jag ett! Är mycket nöjd! :)

Nej, nu börjar snart första avsnittet av Grey's för den här säsongen.. så jag måste runda av här så jag hinner göra iordning min chokladpudding! :)
Ha en skön kväll allihopa! :)

Kommentarer
Postat av: jessica

en myyycket trevlig sväng hade vi där :)



och de andra skorna du köpt var ju jättesnygga! gulliga de där blommiga! vill också ha blomskor! :P

2011-03-16 @ 22:22:24

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0