12 Maj - igen..

Det blev ingenting med att jobba ikväll!

Jag fick en sån fruktansvärd gallstensattack efter att jag hade ätit min lunch, den här gången hjälpte det inte med bara en utav den där medicinen jag har fått utskrivet som jag ska ta, den här gången fick jag ta två och det tog ändå väääldigt lång tid innan smärtan släppte. Det tog över två timmar..
Jag var på vifften att åka in till sjukhuset, men jag ville helst slippa det, så jag avvaktade så länge jag kände att jag kunde palla med det, och som tur var släppte det då..

Jag fick ju som sagt ringa och säga som det var, att jag inte kunde jobba och att jag inte visste om jag skulle åka in eller inte.. De förstod och verkade inte sura att jag ringde med så kort varsel som tur var.. (för det var jag hemskt nervös över, jag hoppades ju att det skulle gå över så jag kunde gå till jobbet, så jag slapp ringa med så kort varsel) men ibland har nöden ingen lag..

När smärtan lagt sig så gick jag och la mig och sov, för jag var helt slut!

Nu mår jag iaf bättre och hoppas att attackerna håller sig borta ett bra tag nu!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0