20 Maj

Jaha, då var det fredag igen då.. Men för min del så skulle det lika gärna kunna vara tisdag eller något annat, för jag ska ju ändå jobba hela helgen.. Ikväll jobbar jag mellan 14-21.30, imorgon 15-21.30 och på söndag 17-21. Alla kvällar, inte så kul direkt, eftersom det är då man vill hitta på något med vänner eller sambo.. Men det får gå ändå, för det är ju ändå bra betalt på helgen jämfört med vardagar, så det får gå! :)

Ikväll ska jag jobba i den gruppen jag förra året hade vikariat i, innan jag började plugga igen.. Jag har inte varit där sedan oktober förra året, så det känns lite nervöst.. Inte nervöst för att jag inte kommer att kunna jobbet och så, utan för att jag minns hur jag mådde då.. Jag hade ju nästan ständig ångest över jobbet, det var inte alltid så lätt att motivera sig själv att ta sig iväg och jobba.. Men jag hoppas att det kommer att kännas bra nu i helgen då jag ska jobba där, så jag kan bryta den gamla ångestkänslan!

Håll tummarna för mig att det går bra, å att det blir ångest fritt!


Bra väder är det iaf, å det är ju alltid en bra början när man ska jobba! :)


Jag hoppas alla mina vänner får en bra helg, med vad ni än åtar er att göra! Jag tänker på er! :)


Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0