23 Maj

I helgen har det varit en hel del jobb för min del.. både fredag, lördag och söndag kväll. Dock var söndagskvällen en något kortare pass som inte startade förrän 17.00, men ändå, en hel del jobb. Det har faktiskt gått väldigt bra och har varit väldigt trevligt. Skönt att känna så med tanke på att jag var i den gruppen jag har känt en del ångest inför förut, så det var ju toppen nu då att det kändes bättre! Jag fick träffa många gamla godingar som jag inte har fått sett på väldigt länge, sedan fick jag träffa en del nya som också var enna’ riktiga godingar de också! :)

Övrigt under helgen har det varit att laga mat, storhandla, vika tvätt osv.. vi hann iof med att se på film både på fredagskvällen och lördagskvällen. Filmen som vi såg på fredagen somnade jag ifrån rätt så tidigt, för jag var så himla trött! Filmen på lördagen såg jag inte början på, för då var jag på g hem ifrån jobbet, men jag med ända in i slutet.

Vi fick däremot ge oss iväg en sväng ut till Mariebergsgallerian – till Dressmann, för vi insåg här under helgen att Joakims enda kostym vart stulen under källarförrådsrassian.. Himla tråkigt att inse det såhär i efterhand, speciellt nu när han vill använda den på examen. Så det vart till att köpa en helt ny. Ingen rolig utgift direkt med tanke på att han hade en fin som passade väldigt bra innan, men han blev väldigt snygg i denna också! :)

Jag köpte en fin slips som passade till kostymen och skjortan, det var det minsta jag kunde göra tyckte jag!

På torsdag har Joakim sin examinationsredovisning och opponering, som jag säkert tror kommer att gå jätte bra! Sen är han helt klar med biomedicinarprogrammet här i Örebro! :)

På fredag kväll blir det att jag och Joakim går ut och äter middag på en restaurang för att fira att han är färdig! :) Jag är iof också färdig med min utbildning också, men den har ju inte varit lika tuff och lång som Joakims. Så den är inte lika viktig ;P

Idag har jag förövrigt suttit hela förbaskade dagen och skrivit på det absolut sista inlämningsarbetet för kurserna. Jag blev klar för en knapp halvtimme sedan.. Så nu är den inskickad och klar, så nu kan jag bara luta mig tillbaka och håva in betygen under onsdagen och torsdagen. Haha!

Håll tummarna för att det där dumma ask-molnet inte förstör så att vi inte kan åka på vår efterlängtade semester! Låt det blåsa åt ett annat håll!


Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0