25 Maj

Idag fyller systers sambo år samt sångaren i Joakims band, grattis till dem båda! :)

Men nu över till min egen lycka! :)
Jag har i någon månad nu varit grymt sugen på att hitta ett visst motiv på en klänning, ända sedan jag hittade en på Lindex som tyvärr inte passade mig i storleken.. jag har sökt och sökt... ända tills idag!
Idag när jag satt på bussen på väg hem så såg jag reklamaffischen sittandes utanpå busskuren vid universitetet, reklamaffischen där en kvinna bär just en sådan klänning jag vill ha!

Jag åkte hem, åt middag med Joakim och sedan så kastade vi oss iväg till Mariebergsgallerian och in på Gina Tricot så jag fick prova min älskade efterlängtade klänning. Och vet ni va? Den passade perfekt! :)



Här har ni den, min fina nya sommarklänning ifrån Gina Tricot! Visst ser den härlig ut? Jag är så lycklig att jag hittade den, den ska premiärinvigas på Kreta! :)

Ha en härlig onsdagskväll, nu börjar snart Grey's




(Bilden lånad ifrån ginatricot.se)

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0