Nu när man har blivit 23..

BLÄ! Vad jag är uppe tidigt på min lediga dag! HUH! Anledningen är dock att jag snart ska i väg på min allra första cellprovstagning.. Något som jag numera är gammal nog för att få göra, då de börjar kalla en då man har fyllt 23..

Har ingen lust att sätta mig i en gyn-stol den här tiden på dygnet så någon kan glo mig rakt in i könet och sno åt sig lite celler från min livmodertapp... men å andra sidan har jag ingen större lust med den någon annan gång på dygnet heller.. så det är lika bra att bara få det gjort.. suck..

Jag håller på å klurar ut de sista julklapparna.. I natt beställde jag hem min mosters julklapp.. En bok som hon har letat efter ett tag, som jag nu har hittat.. Samma sak förra året, men då hittade jag den boken hon ville ha då på ett antikvariat.. Så hon vart överlycklig då jag hade hittat den åt henne. Sånt är kul, när man ger något som någon verkligen vill ha som de själva inte hittar, när de har letat i många många år. En speciell känsla att göra någon så glad. :)

Nej, nu ska jag väl dra iväg då.. suck.. önska mig lycka till! ( Värsta mardrömmer är ju om man helt plötsligt bara skulle fisa då man sitter där i stolen med benen upp i vädret.. rakt i nasiktet på den som glor mig i könet..) Men det får vi ju verkligen hoppas att det inte sker!! haha.

Kommentarer
Postat av: TinA

Ja det är alltid kul att lyckas pricka rätt vad gäller julklappar,presenter, vad-som-helst :)

2011-11-30 @ 14:14:59

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0