22 Oktober.

Nu regnar det löv utanför fönstret :P Det kom en liten vindpust och tog med sig löven ner till marken.. Förut var det väldigt grönt här utanför fönstret, och väldigt tätt mellan alla löv, så man såg inte så mycket annat än skogen.. Men nu börjar det glesna och gulna och man börjar helt plötsligt se mer saker än bara skog här utanför.. man börjar se skymten av husen som ligger på andra sidan skogsdungen..

Idag känner jag mig så trött så trött.. Men jag hoppas att jag piggnar till snart!

Imorgon ska vi åka till Mariestad och fira min pappa som fyllde 54år i tisdags.
Nästa helg är det jag själv som fyller år.. Tänk vad året går fort.. Jag menar, på måndag är det bara 2 månader kvar till julafton! :O

ujujuj vad tiden går..

Ikväll ska man förhoppningsvis träffa lite folk :) Det borde pigga upp!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0