Tjolahoppsansa..

Det verkar vara lite jobbtorka just nu.. iaf för mig :S Märker att en massa andra vikarer typ får jobba hela tiden, men inte jag! :O Antar att de inte tänker på att göra det lite mer rättvist samt att det är många av oss som endast försörjer sig genom att jobba hos dem som vikarier..
Man vill ju inte vara den som gnäller på hur orättvist det är osv.. men samtidigt stör det mig att vissa får så mycket mer än andra (trots vissa, dvs jag, har jobbat där längre än vad de har gjort)..
Men men, tiderna vänder väl snart igen.. för snart är sommaren här, då blir det en himla massa jobb iaf! :)

Ja, som ni förstår så har jag varit "arbetsbefriad" idag.. och större delen av denna veckan.. Jobbade i tisdags kväll, men det är nog det enda passet denna veckan, som det verkar se ut :S

Idag har jag iaf diskat en jakla massa disk, varit ute med alla sopor och tidningar samt bokat en tvättid till i helgen.. Känns gött att ha gjort något bra med dagen iaf :P haha!

Väntar bara på att Joakim ska höra av sig och säga att han är på g hem, för det är min startsignal till att börja laga mat..  När jag inte har så speciellt mycket jobb så får jag helt enkelt leka snäll hemmafru som har maten snart klar när han kommer hem. :P

Imorgon ska jag skjutsa honom till Köping, då det var fullt på tåget den tiden han skulle åkt.. (tur för honom att jag inte  har något liv och inte jobbar då) Haha!

Jag kommer förresten snart att ha joinat den "nya generationen" vad det gäller mobiltelefoni.. Hör och häpna, jag väntar på att en toutch-telefon ska komma hem på posten! Ja, jag vet vad ni tänker- "men vad har hänt med henne, har hon blivit knäpp?.. Nej, jag har bara blivit så sugen på att spela WORDFEUD som alla andra! haha ;P

Kommentarer
Postat av: Tessy

haha, det var av nästan samma anledning som jag köpte ny telefon ;) då kan vi spela sen!

har fått sms av dig i veckan kom jag på, har så svårt att svara när jag jobbar och sen glömmer jag bort dom :( men kanske ni brudar kan komma hit och fika nästa vecka? simons föräldrar är här i helgen så då kan jag inte.

2012-04-19 @ 22:02:13

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0