Inte direkt flitig..

Jag är ju inte direkt flitig på bloggen längre.. men jag tänkte iaf bjuda på ett inlägg nu.

Funderar på vad som har hänt sedan sist.. Jo, sommarschemat har slutat och jag går numera på vanliga "timmar" igen.. Sedan har hemtjänschefen hört av sig och sagt att jag inte längre får jobba extra där.. Ekonomi, för många vikarier, nedskärningar, de var de anledningarna till det..
Jag kände mig helt förkrossad då jag fick höra det, för det har ju varit en sån stor del av mitt liv de senaste fyra åren! (samt en stor del av min inkomst!).. Men nu när det har gått snart två veckor så börjar jag sakta sluta tänka på det och gå vidare..

Jag känner att sista dagarna på denna månad samt september månad är en mycket händelserik månad! Vi firar på torsdag fyra år ihop! Joakim fyller 25år, och det ska självklart firas med våra familjer (som ska mötas för första gången), samt med vänner. Sedan är det Live at heart här i Örebro 6-8september, så då blir det massa utgång med musik varje kväll!
I slutet av månaden fyller även min mormor 90år, och det ska vi också fira.

Sedan händer lite andra saker som jag varken vill eller kan berätta om nu, men var tålmodiga.. ;)

Nu är det nog dags att starta dagens middag, Järpar står på menyn!
Har även en äppelkaka i ugnen just nu, gjort på svenska äpplen ifrån en kollegas trädgård. Ska bli så gott! Kom även på att jag har en burk med heta räkor i kylen som måste ätas upp före imorgon.. Så det kommer helt enkelt bli en 3-rätters här hemma idag, lite måndagslyx! :)

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: jessica

gött med måndagslyx! den där tacogratängen du tipsade om var awesome, väldigt uppskattad ;)

2012-08-29 @ 00:57:34
Postat av: Myzan

Gött det! :)

2012-08-29 @ 21:28:12
URL: http://my01.blogg.se

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0