Vägning 3/12-2012

Ja, då var det äntligen måndag igen då med en ny vägning att rapportera! :)

Startvikt: 158,9kg (brr.. ryser varje gång jag måste skriva ut den där siffran!)
Flytvecka 1: 153,7kg
Flytvecka 2: 151,4kg
Flytvecka 3: 149,5kg
Flytvecka 4: 147,8kg
Och NU, efter flytvecka 5 väger jag: 146,4kg (Jag har alltså gått ner 1,4kg sedan förra veckan)
 
Total viktnedgång: 12,5kg

Nu är det endast en vecka kvar till sista vägningen före operationen! :)

Jag har fått en kommentar om att det vore kul att se bildresultat och jag kan ge svar på det här och nu.. Jag har tagit förebilder ifrån när jag var som störst, jag kommer även att ta bilder på söndag (dagen innan inläggningen). Dessa bilder kommer jag kanske lägga ut på söndag eller måndag om jag hinner.. Annars kommer de när jag kommit hem från sjukhuset..

Så bilder kommer att komma.. :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är så jäääkla grym! Jag är så himla glad att vi träffades i början av din resa, det ska bli så kul att få följa detta.. :)

Svar: Haha! Ja, jag längtar såååå mycket till nästa vecka! Och SÅÅÅ mycket till nästa bloggträff :) :)
Myzan

2012-12-03 @ 20:40:05
URL: http://minimajshanna.com
Postat av: jessica

12,5 är ju gaaalet! jag hade ingen aning om att det skulle gå så fort! är imponerad över hur positiv du är när du kämpar på med dina måltider! grymt!

haha jag gick lite bananas där med juldukar och allt, men nu är det mysigt juligt här hemma :P vill se hur det blev med tomtarna! ;)

Svar: Testbloggen? finns det en sån länk på min blogg?? Kom hit och titta på mitt tomteland! :)
Myzan

2012-12-03 @ 22:12:47
URL: http://jessies.blogg.se/testbloggen/
Postat av: jessica igen :P

eh vettefan vad det där "testbloggen" ska föreställa haha. kom ingen vart med länken heller :P

2012-12-03 @ 22:14:05
Postat av: Anna.

Hur mycket ska du gå ner innan op? Keep up the good work!

Svar: Hej.Svaret kommer i ett blogginlägg. :)
Myzan

2012-12-04 @ 06:24:34
URL: http://kaospassagerare.blogg.se

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0