20 februari

Hej!

Nu höll jag på att skriva "jahapp".. Något som jag misstänker att väldigt många av mina blogginlägg börjar med.. Så för att bryta den vanan så skriver jag nu idag "Hej" som ovan är beviset för..

Då var ännu en helg över. En helg innehållande festligheter, återträffar, samt jobb och jobb.
När den här månaden är slut kommer jag ha jobbat något/några pass varenda helg denna måndaden! Blev nästan lite chockad när jag insåg det typ igår.. för det var så längesedan jag lät det ske :P haha! Men vi har ändå hunnit med lite festligheter också under månaden, vilket känns bra!

Jag behöver gå till frissören! Men jag har ångest över vad jag behöver boka tid för allra först.. jag har två saker som behövs göras, men det går inte göra dem samtidigt, och inte för snart inpå varandra.. dels för att håret inte ska må skit, samt att plånboken nekar till det.. så vad känns viktigast att göra först, det är det som är frågan? hum..

Det här blev ju ett kort och lite fundersamt inlägg..

Men nu ska jag vika lite tvätt innan jag ska åka iväg och hjälpa Jessica att handla. Läste hennes blogg om hennes ambivalens idag, och jag känner så igen mig i andra dagar då jag är sån.. Då behöver man en push iväg av någon, lite hjälp och assistans att få något gjort. Så jag anmälde mig frivilligt som hjälp till handling :) Jag vinner ju lite umgångestid på det iaf! :) (samt att jag är en god vän) hihi!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0